2016. március 27., vasárnap

Kellemes Húsvéti Ünnepeket!

Ezek az ünnepek mozdítanak ki a mindennapi monoton világunkból. S egyben pedig egy kis családi összejövetelt,harmónikus légtért teremtenek. Nagyon szépnek igérkezik.
Csak manapság Húsvétkor történő szokások kezdenek elfelejtődni,vagy kimaradni,így hát az ünnep kezdi értelmét veszíteni. Csak néhol tartják még a hagyományokat.
Őszinte leszek. Nem szeretem ezt a locsolkodást,meg hogy nap végére a hajamból 5-szöri mosás után tudom eltüntetni a parfümök erős illatát ( vagy szagát,hiszen egy-egy parfüm felér egy bivaly szagával XD)
De a családi összejöveteleket,közös tojásfestéseket,kalácskészítést nagyon szeretem.
Szóval,némi képpel,meg teljes szívvel szeretnék Kellemes Húsvéti Ünnepeket kívánni mindenkinek!!!
Pusszancs! <44


-Helló,Én Shai vagyok,és én Theo
-És mi szeretnék Kellemes Húsvétot  kivánni!








Néhány vicces szerkeztést is ide szeretnék sorolni. Remélem nem gond!

Amikor meglátom a nevem egy könyvben: Ne érj hozzám. Híres vagyok!





Amikor valaki azt mondja nem szereti A beavatottat: Péter....(vajazó)kést....Most!



Ilyenkor jön rá az ember,hogy a Disney mesék valóra válhatnak. Higyjünk bennük!





Az a grimasz,mikor egy pókot látsz a falon! 




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése