2016. március 14., hétfő

Theo és Shai interjú A hűségesről

Most hogy Amerikában is hamarosan megjelenik ez a várva várt film,újdonságokkal lepnek meg minket. Interjú a két főszereplővel csak most,és csak nekünk!
Wáá! Theo ismét hozza a formáját.
De csak nekem tűnt fel Shai nyaklánca? Olyan szerkenytűnek nézem,amit éjjel az ágy fölé kéne tenni,s elűzi a rossz álmokat...Vajon csak én vagyok ennyire lefáradva? XD
Tehát,irtó jó látni Őket! S hogy végre szabadon beszélnek,nem úgy mint eddig. (Lehet eddig is szabad volt,csak én értettem félre...megesik XD)
Pusszancs! <44



6 megjegyzés:

  1. Ez egy nagyon érdekes interview volt( Fogalmam sincs, hogy kell leírni, utána nézni meg lusta vagyok, mondjuk mire ezt leírom simán megtehetném, de akkor meg ezt kéne kitörölnöm, szóval marad). Köszi, hogy megosztottad velünk. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Interjú magyarul. Interview angolul. De nem nagy a különbség,a magyarba is használják az angol kifejezést. Nyugi :D
      Köszi,hogy írtál. :)

      Törlés
    2. Köszi, hogy erről felvilágosítottál. :D

      Törlés
    3. Igaz-e nem vetted sértésnek? Én tényleg nem annak szántam.

      Törlés
  2. Szia Orsi! Theo megborotválkozott!. Jó mondjuk láttuk már így, de ezt a pillanatot meg kell szentelni! Gyerekek van Gillette. Éjen. Bírom az ilyen interjúkat, sokat tudok nevetni rajtuk. Tényleg sokkal lazábbak. Köszi, hogy kiraktad!
    Puszi Orsi
    Üdvözöl egy Szerencsétlen - aki holnaptól telefonnélküli ( tiszta középkor)
    Szia

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Meg meg! Tényleg...bele kellett volna foglaljam,hogy megvan a borotva...Na mindegy XD
      Ilyenkor áldom a Gillette reklámokat. Így Theonak eszébe juttassa,hogy "Megkéne borotválkozzak".
      Ne edd magad ezért. Akkor csak egy hét múlva fogsz írni. Nem dől össze a világ. Légyszi,ne stresszeld ezért magad. ( S fontos,én NEM haragszom. :D)
      Köszi,hogy írtál.
      Nem vagy Szerencsétlen. Szia Petra! :)
      Légy jó!

      Törlés