2016. május 8., vasárnap

Újdonság: Hogyan ismerjem meg magam?

Ismét egy olyan témát szeretnék felhozni ide,ami rengeteg fiatalt,tinidzsert érint nap mint nap. (S sajnos vannak felnőttek is) Ez pedig: Nem ismerem magam eléggé!



Jó,tudom,hogy hülyén hangzik,mert miért ne ismerd magad,ha születésed óta Te te vagy! De itt most arra gondolok,hogy mennyire tartod magad  az életben ( pl. társaság kedvelő vagy,pozitiv,optimista egyéniség,vagy egy elzárkozótt,szociátlan embernek tartod-e magad),tudod-e,hogy hogyan cselekedsz egyes kényes szituációkban? S tudod-e,tudod-e tudod-e...stb. rengeteg ilyen kérdés van.
De elő szeretném hozni az oly megúnt kérdéseket: Mi szeretnél lenni ha nagy leszel? Mi az álmod? Mik a céljaid? Mit vársz a jövőtől?  (Én sem tudom,nem kell megijedni XD)
Ismerősek ezek az idegesítő kérdések,ugye?  Nos,ha nem ismered magad,akkor nem tudsz válaszolni egyre sem,mert nem tudod,hogy miben vagy jó,mik az erényeid,mik a hátrányaid. MERT MINDENKINEK VAN ERÉNYE! (Ezt azért emeltem ki,mert sokan mondogassák,hogy "Én nem vagyok semmibe be se jó!") Ez a legnagyobb baromság amit mondhatsz magadról. Hiszen lehet,hogy mások matekból,fizikából érnek el nagy eredményt. Van akiket  a nyelvek hozzák lázba. S az is lehet hogy TE egyikből sem érzed igazán teljesnek magad. Ez azért van,mert van egy másik erényed,amiről nem is tudtál,ami majd elő fog bukkani az életedben,s rájössz:"Ezt élvezem,és értem!"

De ha nem tudod miből vagy tehetséges ( írás,matek,nyelvek,ember ismeret,költészet,szónoklás stb stb.),akkor olvasgass a neten olyan dolgokat,amelyekkel megismerheted a saját belső éned.
Ez nagyon nehéz feladat,de amikor a rengeteg olvasmány között,néhány dologban magadra ismersz,és néhányat abszolút kizársz,akkor ott elindult a fejlődés a "Saját énem megismerése akciónak".

    Szerintem mindenki ismeri a horoszkópokat. Sokan megvetik,sokan élnek-halnak érte,s minden szavát elhiszik.
Nos,én évekkel ezelőtt egy nagy hülyeségnek tartottam: "Most komolyan,csak hazudoznak össze-vissza,s egy csomó ember elhiszi!"
    Míg,anyukám nem kezdett vásárólni női hetilapokat,ahol a hátlapokon mindig fel volt tüntetve,hogy a jövő héten mire számíthatsz. Anyukám egy cseppet bízik benne,s elkezdte felolvasni az enyémet.
Nagy változásokat igért nekem,meg hogy próbáljam átlépni a komfortzónám határát,mert akkor  nagy nyereséggel gazdagodok.
Ezen egy hatalmasat röhögtem,hogy "Persze,persze! Humbukk az egész!"
   Eljött a következő hét,és  rengeteg társasági helyre meghívtak,ahova egyedül soha nem mentek volna el,de így hogy ismerősökkel mentem jobb volt. El is mentem,nagyon jól éreztem magam,és bár kiléptem a komfort zónámból,az az érzés,hogy magamra kell vigyázzak,és szabad lehetek,hatalmas erőt adott. Valami belső pezsgést. Értitek na XD

    Hazaértem,s bár elég sokat nem voltam itthon,éhes is voltam,az arcomról le nem fagyott a mosoly. Anyum már azt hitte valami fiú van a dologban. XD
Szó szerint beugrottam az ágyamba,és bár hulla fáradt voltam,nem tudtam aludni. Egyszerűen nem tudtam lecsukni a szemem. S bepattant a hét elején elolvasott horoszkóp. Változás. Szabadság. Kitörés a komfort zónából. Nyereség,vagyis a jókedv.
Szerintem el si sápadtam akkor. S akkor még aludj is el. Na persze XD
    Vettem a gépet,és elkezdtem utána nézni a horoszkópoknak. Ha valaki szokott ilyeneket keresni,az tudja,hogy rengeteg asztrológiai oldal van. Na,én a legtöbbet elolvastam. Míg rá nem akadtam egy "Jegyek elemzése" (A jegyekre érti,hogy Kós,Bika,Rák,Vízöntő,Nyilas stb)
Itt volt az a pillanat,hogy annyira izgultam,mint egy zicc írása közben. Mit fog írni rólam? S honnan tudják?
       Megkerestem a jegyemet,és olvasni kezdtem. Már az első mondatnál felröhögtem,hogy nagyon is igaz rám. Majd jött a többi,a többi s a többi. Azon az estén otthon elszórakoztattam magam,annyit röhögtem,hogy fájt a hasizmom. Persze 100%-a nem volt igaz,de úgy 80% rám igaz volt. (Bár akadnak kívételek,mert pl. anyumra csak 60% ha igaz volt)
       Belső és külső tulajdonságokat egyaránt lehet olvasni ott. S minden jegynek le volt írva,hogy mik az erősségei,s mik a gyengeségei. (Vannak ilyenek,hogy milyen munka illik hozzád csillagjegy alapján,de azokba inkább ne higyjetek szerintem. Hinni Istenbe kell! :D)
        De az erényeket,hátrányokat,belső  és külső tulajdonságokat szerintem nyugodtan elolvashassátok. Lehet,hogy nem lesz még 60%-a sem igaz rátok,de egy vicces délutánt is szerezhettek magatoknak. Vagyis nekem szerzett,mert rengeteg olyat írt rólam,ami teljesen igaz,csak sosem jutna eszembe magamról.

       S ha pl. mond egy olyat,hogy " Az e csillagjegyben születtél,akkor te egy inteligens,szabadság vágytól perzselő személyiség vagy,aki a társaságok középpontjában szeret lenni." Akkor nekem emlékek jutnak eszembe,hogy mikor is voltam inteligens,mikor is voltam szabadság vadász,meg mikor is voltam egy társaság középpontjában. 
     Ezzel pedig nemcsak magadnak segítesz,hogy megismerd magad,hanem nosztalgiázhatsz is az eddigi életedben átélt élményeken. Már ezért is megérte,szerintem

    De én nem arra szeretnélek bíztatni,hogy "Higyj a horoszkópnak!",hiszen itt is vannak olyan hülyeségek,amelyeknek nem szabad hinni. Rengeteg oldalon írja a jellemzést,s mikor elolvasod,s abszolút nem talál rád,akkor jobb elhagyni az oldalt.  Olvass olyat,aminél úgy érzed: Valami igazság lehet benne.S itt kezdődik a megismerés,az önértékelés,hiszen rengeteg pozitiv tulajdonságot sorol fel néhény sorba, S bár mond rosszat is,akkor legalább tudod,hogy mi az amin tudsz javítani.


2 megjegyzés:

  1. Óóó hát mit ne mondjak..megleptél :D
    Én élek-halok a horoszkópokért,meg az " Ismerd meg magad " tesztekért ( komolyan..:D van olyan teszt ami kicsit se talál be és van olyan ami egy az egyben én vagyok :D )
    Engem és anyát sokszor szoktak " Boszorkánynak " hívni,mivel mind a ketten hiszünk ( hiszünk..mint ha egy vallás volna xd) a horoszkópokban :D Én vízöntő vagyok és be kell hogy valljam..szeretek az lenni :D Tudjátok,vannak azok a horoszkópos kaparós sorsjegyek...na,abból néha napján szoktunk venni,és mindegyik sorsjegyen egy csillagjegy van feltüntetve.
    Na,nekem van egy vízöntős és csupa olyan tulajdonságokat ír ami tökre én vagyok...
    És ezt most egy oldalról másolom be..hát dobtam egy hátast már az első mondatnál :D
    Vízöntő:Számára a legmegfelelőbb szimbólum a madarak repülése.(Tris bicsíz xdd )
    Teljes függetlenségre törekszik. Szereti az eredetiséget és megpróbál szeretetreméltó lenni.És stb..és stb :D
    Anya rengetegszer jósolt már cigány kártyából és azok 80%-be is szokott válni.
    Pl: Megjósolta,hogy felvesznek majd abba az iskolába ahova nagyon menni akartam..BUMM felvettek(Jóó ez talán nem annyira jó példa..de na :D )
    Amikor csak lehet elolvasom a horoszkópomat mert van mikor bejön,van mikor nem..
    Például egyszer azt írta,hogy ha nem akarok gyereket akkor használjak fogalmazásgátlót (fogamzás) mert ez az időszak rendkívül termékeny a vízöntők számára..na mondom az széép xd
    15 évesen nem nagyon kéne még gyerek..de azért köszi,hogy szóltál,horoszkóp!
    Ahhj.. :D Jók ezek a kis "Ismerjük meg magunkat" posztjaid :D
    Hála az égnek én már kb tudom,hogy mi akarok lenni,és,hogy miben vagyok jó ill. miben nem :D
    De azért van még mit tanulnom ;)
    Köszönöm a posztot! Szuper lett,várom a következőt!
    Pusziii<44

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. JÓ! Most beestem a szék mellé. Nem ár! Én is Vízöntő vagyok :DD
      Azt hittem rosszul olvasom...de tényleg te is az vagy.Úristen!
      Amit bekopiztál,az igaz rám,szóval elő példaként tanusíthatom.
      Engem is "Boszorkánynak" hívnak,mert vannak megérzéseim a jövőre nézve,amik beválnak.
      Jaj,de örülök,hogy tetszett.
      S azt hiszem,most értem,hogy miért érzem úgy mindig,hogy hasonlít a gondolkodásunk.
      Bavallom,először nem mertem bele foglalni a horoszkópot,hiszen gondoltam csak én vagyok ilyen asztrológia szerető,s elmondjátok rólam,hogy milyen hiszékenyke is vagyok. De aztán eszembe jutott,hogy nekem anno így sikerült magamra találni,s akkor miért is ne segítsek...
      Nagyon köszönöm,hogy írtál.Esküszöm,ismét röhögtem rajtad. XD
      Puszi <44

      Törlés