2016. március 23., szerda

Theo ismét utazik

A premier óta nem láttunk/hallottunk semmit sem szinészeinkről,egészen a mai napig. Tegnap Theot a LaGuardia repülőterén kapták lencsevégre a rajongók New Yorkban. Egy felől jó nekünk ,ha mindenhol ismerik,de Theo szemszögéből elég rossz,hogy az egész világ tudja,hogy hol is tartózkodik. De a képek magukért beszélnek. Szerintem,bárki mellé is került a repülőn (leszámítva,ha férfi volt),biztos ámuldozási rohamot okozott. Nagyon hétköznapias szettben,de mégis szexin várakozott a MI Theonk!
Pusszancs! <44




4 megjegyzés:

  1. Héhé, remélem, hogy ismerős a szürke sapis csajszi :3 Amúgy tényleg szar (sorry...) lehet Theonak, hogy mindig mindenki tudja, hogy hol van. Legközelebb már arról fogunk hírt kapni, hogy ül a vécén és sz.rik, de komolyan, lassan már itt tart a világ... :D Oké, ez egy... hm... furi pl. volt.. :D
    Olyan jól áll neki az a baseball sapka! :3 tök jól néz ki benne :3 *olvad* meg az a beállás neki...
    Köszi a híreket és a képeket, Orsi! Puszi <4
    UI.: Twitteren van még egy kép, ahol egy kicsit ki van húzva a táskája ég onnan egy piros valami lóg ki, de csak egy nagyon picit. Erre odaírják: az ott vagy egy piros óvszer vagy a bokszeralsója... xD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. RUTH! Hogyhogy nem láttam?! Én csak Theot figyeltem! Sajnálom! Omg! *-* Együtt!
      Igazad van. Nem lehet könnyű neki(k)!
      Twittert nem nézek,s azt hiszem ezek után nem is fogok. XD Most komolyan? Erre gondolnak először? Jaj....nem mondok semmit!
      Köszi,hogy szóltál,meg hogy írtál.
      Puszi <44

      Törlés
  2. Hát ezer százalék,hogy ha mellém került volna,ott helyben elájulok vagy fülig pirulva csináltam volna vele egy képet..khmm..már ha hagyja xd ( ha nem,az se baj...ahogy a jó magyar munkás mondaná: A szikkszalag mindenre jó...ha értitek mire gondolok xdd )
    Ott van Ruth is ? :O Lol..észre se vettem..kész rejtély,hogy miért xd
    A reptéren,hogy hogy nem támadták le az őrült fangirlök ?!!
    Úgy a nyakába ugrottam volna,hogy...khmm...semmi...befelyeztem xd
    Mondtad Viki,hogy Theonak milyen jól áll a baseball sapka..neki minden jól áll :'D
    És fekete :3 Olyan..bátras ^3^
    Ezer köszi a képekért,nagyon tetszenek ! :3
    Puszi és kellemes húsvéti ünnepeket mindenkinek :D ( nem most lesz még..de amilyen lusta vagyok,tuti elmaradna xd Úgyhogy jobb most :D )
    Szóval..
    Puszii<44

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én lennék a pincsi kutyája,ha találkoznék vele a repülőn. XDD
      S igen,ott van Ruth is! XD Köszönjük Vikinek! :D
      Egy igazi Bátor pasas!Ezt jól megmondtam... No komment! XD
      Neked is Kellemes Húsvéti Ünnepeket! És köszi :)
      Puszii <44

      Törlés