2016. március 18., péntek

Vége a fanficeknek! Sajnálom!

Tehát,már három hónapja mondom,hogy "Lesz következő rész",és azt is hittem,hogy tényleg lesz rá alkalmam,de tévedtem. Mindig azzal jöttem,hogy nincs elég időm,ami persze igaz is. Nem hazudok,nem keresek kibúvót. Ez így van.
Emlékeztek,mikor berobbant ide a fanfic örület? Na akkoriban volt időm,s éjszakákat tudtam sztorizni,hogy milyen fordulópont találna az eddig részekbe. De mostanra nincs időm,hogy este gondolkozzak,mert hullaként omlok az ágyba,sőt még arra sem emlékszem,hogy hogyan fekszem le. Csak a reggeli óracsergéskor jövök rá,hogy eltelt az éjszaka. Biztos ismerős. S én csak éjjel tudok jó ötletekkel elődrukkolni.
2016 beköszöntével megváltozott az egész életritmusom. Most már nem monoton,mint edidg. Minden napom más és más. S minden szabad percemet a legjobban kell beosszak,hogy minden tökéletesen menjen az életemben.
Ezek mellé még kapcsolódott egy kis "szerelmi zűrzavar" is,ami mégjobban elszívja minden egyes szabad percemet és energiámat.
Így úgy gondoltam,hogy nincs ezen mit többet erőltetni,mert érzem,hogy nem lesz időm írni a fanfic folytatásokat. Bár a szívem egy része összetört,hogy ezennel bezárom ezt a korszakot,a blog folytatódik tovább a megszokott formában.
Ne higyjétek szívtelen tuskónak,hogy csak így befejezem a fanficekemet,de higyjétek el,idő és ihlet hiányában nem sülne ki belőle semmi jó.
Szóval,meg szeretném köszönni az összes olvasómnak,aki szánt a fanficjeimre egy kis időt,s azoknak is köszönöm,akik megjegyzések formájában tudósították véleményüket.

                                                                  KÖSZÖNÖM!

Továbbra is itt leszek! Remélem TI is!

Pusszancs! <44


8 megjegyzés:

  1. Szia. Nem tudom, hogy beszélhetek-e mindenki nevében, de én teljesen megértem, hogyha nincs időd, és pontosan tudom, hogy milyen az, mert én is sokszor hasonló cipőben járok, mint te. Felkelek, buszozok 40 percet suliba, ott vagyok háromig, haza buszozok 40 percet, mire hazaérek négy óra, csinálok valami ebédet, mire megeszem öt óra, akkor tanulás holnapra, mert persze, hogy minden tanár azon a napon akar iratni, mert azt hiszi csak az ő órája van, és csak az a fontos, merthát minek is pihennénk nem, ha tanulhatunk is, mire befejezem 8 óra, elmegyek fürödni, de onnan meg nem akarok kiszállni, aztán már csk arra van erőm, hogy megnézzek valami teljesen egyszerű sorozatot vagy filmet, ahol nem kell gondolkodni, és már csak arra ébredek, hogy hajnali kettőkor magamhoz térek az íróasztali székemben, és mindenem fáj a kemény asztaltól, de ilyenkor mindig megnyugszom, hogy van még időm aludni, de az is teljesen hamar elmegy, és kezdődik előről. Hétvégén meg én személy szerint melózom, szóval azért nincsen időm semmire. De ezzel meg csak azt akarom mondani, hogy én teljesen átérzem, és megértem, szóval semmi gond, ha így vagy vele.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj de jó más véleményét is elolvasni.Bár én nem buszozok,meg dolgozok hétvégén,de rendszeresen szoktam zumbázni,meg kórusra is bejelentkeztem ( egy kis infó magamról XD)
      s még sok minden.
      Remélem nem haragszol,és irtó jó érzés,hogy nem versz meg,hanem megértesz.XD
      Köszi,hogy elmondtad a véleményedet,és hogy írtál.

      Törlés
  2. Ugyanmár ez természetes, hiszen fiatal vagy, és nem szabad a szabadidődet(ha van egyáltalán olyanod, bár kötvehiszem) mindig a blogodra fordítanod.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szabadidőm nincs,de ha van,akkor is keresek új dolgokat,ami érdekelheti az olvasóimat.

      Törlés
  3. Szerintem mindenki megérti, hogy nincs időd, mert biztosan tapasztalta mindenki, hogy nincs ideje. Nekem a suli és a tanulás mellett ott a néptánc, amit rendszeresen gyakorolni kell, a rubik kocka, amit szintén (xD). Teljesen érthető, hogy kikészülsz a tanulás miatt. A 2016-os oktatás mottója: "Készítsük ki a diákokat!" hurrá... (Elnézést a pedagógusoknak..)
    Értehtő, hogy nem szeretnéd erőltetni, abból tényleg csak rossz sülne ki (saját pl.)
    Sajnálom, hogy végük, mert nagyon jók voltak! Nekem főleg a Minden más szemmel tetszett, de persze jó volt a Zombi apokalopszisban is, különösen azért, mert az FourTris fici is (volt).
    Köszi, hogy írtad nekünk a ficiket, ezzel feldobva a napjainkat! Puszi Orsi <4

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Viki,hogy megértesz!
      Én is nagyon sajnálom őket. Annyira hozzám nőttek. S nagyon bele tudtam élni magam ezekbe a világokba! S amit nem mernék az életemben,itt megtehettem.
      A mottóban nagyon igazad van! S az a sok program...
      Köszönöm,hogy mindig írtál,és hogy nem haragszol rám.
      Puszi <44

      Törlés
  4. Egyelek meg de édes vagy :)
    Úgy csinálsz mint ha ez egy főben járó bűn lenne pedig nem az.
    Persze kicsit csalódott vagyok emiatt,mivel imádtam az írásaidat de ha folytatnád és az azzaé járna,hogy már nem lenne olyan minőségi mint amiket eddig csináltál akkor nem is kell :) ( na jó...ezt jól megaszontam xd Majd kifejted :D)
    Orsi kedves...ez csak egy blog amit azért csináltál,hogy a könyv ill. film fanok kicsit kikapcsolódhassanak,infókat tudhassanak meg,esetleg viccelődjenek a "saját nyelvükön" ( muskátlis pite,bátor torta,elfajzott és stb és stb )
    És tegyük hozzá,hogy nem kis feladat egy blogot fenntartani ill. minél érdekesebb posztokkal színesíteni.Kutató munka,egy kis angol tudás,és szorgalom kell hozzá ami lássuk be,nem mindenkinek van.
    És,hogy őszinte legyek én is írok fanficet,szám szerint hármat amit mái napig nem fejeztem be...
    Olyasmi az én történetem is mint a tiéd...rengeteg jó ötletem van amiket megszeretnék valósítani de egyszerűen nincs kedvem...meg hát ott van a pakliban a nincs időm rá kártya is.
    Szóval én a helyedben nagyon meglennék elégedve a mostani állapotommal mivel egy nagyon jó kis blogot építettél fel és lassan egy éve(?) tartod a megszokott színvonalat :)
    És egy percig se hidd,hogy bárki is tuskónak,lelketlennek tartana csak azért mert nincs időd fanficet írni :)
    Max majd mindenki befejezi a saját kedve szerint a sztorit :D
    Ezer köszönet az eddigi munkádért és fáradozásodért,te kis elfajzott ;)
    Puszii<44

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Nóri. Jaj,köszönöm nagyon szépen.
      Igen,pont ezért fejezem be a fanficek írását,mert tegyük fel,lesz időm írni,de a minőség csökkeni fog. (Bár nem tudom milyen minőség. Ezt esetleg Ti tudjátok XD)
      Augusztusban lesz egy éve. De foglak emlékeztetni arra a napra is. :D
      Engem most is aggaszt,hogy ezeknek vége,de na...Megpróbálom túltenni magam rajtuk.
      Amúgy,hogy így alakult,az ember képes befejezni a saját kedve szerint. S abból olyan sztori lesz,amilyet szeretne. Mást nem tudok mondani.
      Köszönöm,hogy megértesz,s mindig írtál.
      Köszi,puszi <44
      U.I: Visszajelöltelek gmail-on. Két nappal később vettem észre a zöld pontocskát. Bocsi.
      Szia!


      Törlés