2016. július 21., csütörtök

Elhanyagoltalak titeket!

Üdv mindenkinek! Újra itt. (csak azt nem tudom meddig...)



Sok idő telt el június 7-től,az utolsó posztom óta. Több mint egy hónap...Mit mondjak erre,tudtam,hogy egyszer bekövetkezik ez az időszak.
Tavaly áprilistól tagja vagyok ennek a könyvszériának a fan csoprtjába. Nem is tudtam,hogy egyáltalán vannak ilyen csoprtocskák,teli szerető emberekkel,akiket egy írónő könyve állított egymás mellé. Egy "családnak" is mondthatjuk. S én imádok ennek a "családnak" a tagja lenni,aki tudja hogy szeret,és viszontszeretik.

Csak,hiába is szereted a családodat,s ez a mindennapi rutin beidegződött már,az ember ezt megúnja. Lassú folyamat,de a legtöbb embernél előfordul. S én is ilyen vagyok. Az egyvonalon való írás,olvasás,tájékozottság nap mint nap egy kis újdonságért kiált.Ez lehet annak is az oka,hogy nem sok minden történik a filmforgatásokon,amikről hírek is vannak.

Május környékén éreztem,hogy nem hoz lázba egyetlen Theo kép sem. A híreket meg elolvastam,és semmi nem maradt meg.
Eközben meg sok könyvet is olvastam,amelyek szintén változtattak a gondolkodásomon. A széria utáni első könyvet,Cassandra Claretől a Csontvárosnál vettem észre,hogy hiányolom belőle A beavatottat. Ez szerintem normális dolog,hogy keresem benne,s nem fogom megtalálni egy más könyvben. Így egy kicsit hátrább raktam a gondolkodásomban az egész sztorit,és teljes szívvel belemerültem az új könyvbe. S így teljesen magával ragadott,ellentétben az elejével,amikor olvasáskor is Tris és Tobiason kattogott az agyam. Jót tett a változatosság.Elolvasva mind a 6 könyvet,ami anno tavaly augusztusban volt,Tris sztorija volt akkor is a kedvencem. S azóta is mást olvasva,A beavatott a örök kedvenc,mást is olvasok.

Szóval,tervezgettem,hogy egyszer azt fogom mondani,hogy a blogot szüneteltetni fogom,de most elérkezett a perc...Szünetre szeretném ítélni a blogot az Ascendant idejéig. Max,ha nagyobb hír lesz megtör a jég,s újra itt leszek. 
DE! Méghogy ez szünetel is,egy ötletem támadt,hogy készítek egy új blogot,mely tinikkel kapcsolatos dolgokról fog szólni. Vagyis mindent ami őket (Minket) érdekel. 
A nyár folyamán készítem el,s a linket majd a Minden ami Beavatott jobb felén láthatjátok.
Amit most fogok kirakni. Ezen a linkem oda juthattok,akit érdekel:  http://tinik-elete.blogspot.ro/

Köszönöm,hogy mindig itt voltatok velem. Remélem a másik blogon is együtt leszünk. Puszi :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése